Telemarketing

Telemarketing

Als salestraining expert begrijpt Sales Approach het gehele sales/beïnvloedingstraject. Weet de verschillen tussen latente en acute behoeften. Is bekend met de diverse stadia in besluitvormingsprocessen. Kent de rol van ieder van de leden van de DMU. En is daarom als geen ander úw gesprekspartner in het ontwikkelen en uitvoeren van uw leadgeneratie campagne.

 

Onze focus zijn B-t-B en de wat meer complexe B-t-C projecten.

Bijvoorbeeld: Leadkwalificatie, afspraken New Business, uitnodigen of opvolgen beurs- of evenement leads. Afhankelijk van het product of dienst directe, en dit is uitsluitend B-t-B, verkoop aan de telefoon. Meestentijds cross- of upselling.

 

Veel is mogelijk met het zeer krachtige telefoon instrument, vermits de gesprekken gevoerd worden door absolute professionals. Die naast dat zij dit vak met liefde en passie doen zich volledig identificeren met de opdrachtgever. Het afbreukrisico dat u als onderneming loopt met het inzetten van telemarketing is groter dan u zich wellicht realiseert.

In welke situaties kan uitbesteden een overweging zijn:

  • Uw accountmanagers en/of commerciële binnendienst komen er niet aan toe
  • Uw medewerkers zijn (nog) niet getraind op de heel specifieke telefonische vaardigheden die het gekozen gespreksdoel vraagt
  • Uw accountmanagers worden niet blij van cold calling cq de tijdsinvestering die het van hen vraagt, doordat de gewenste contactpersonen lastig bereikbaar zijn. (juist in deze tijd van binden en boeien van medewerkers kan dit een overweging tot uitbesteden zijn).
  • Een actie/evenement/beurs brengt een piekbelasting met zich mee